Ny dag med nya utmaningar!

dagen började som så många andra dagar...att min chef ringer och väcker mig (jobbar hemifrån) och talar om att jag är en äkta latmask(dock på ett vänligt sätt) medans jag försvarar mig med att tala om vilket fantastiskt jobb jag gör och hur beroende dom är av mej :) ...efter att han hade lagt på så va de ju lögn att försöka somna om...så jag gick upp, satte på kaffe, bäddade sängen och slog på datorn och började jobba!!

Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag...lite jobbigt bara att ha ett jobb där man sitter i telefon halva dagarna,när ens mobil inte funkar...:S men men snart så allt igång igen!

Igår gjorde jag något som för mej är ett under...jag va ute och sprang, jag med min totalt obefintliga kondis...men snart har man väl jobbat upp den igen och då jäklar :D ska klara tjejmilen på mindre än 45minuter...

Uppdaterar mer under kvällen...men tills dess...
-nästa gång du e och handlar på maxi...passa på att köpa någon liter med självförtroende!!!-
haha, den va bra madde!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0