Mat och polska horor

nu har jag precis kommit hem från stan, va ju tvungen att åka in till city gross och handla lite! precis när jag är där så ringer Mange och frågar om vi inte ska käka något...och visst, mat går ju alltid ner...så han kommer in till stan så vi kunde äta buffé på Zorbas...inte någon gormé restaurang direkt men helt OK !!

Jag har idag varit på skumt humör och kände för att bli uppmuntrad...och tog på mej höga stövlar,kort kjol och jätte urringat när jag gick och handlade...Såg säkert ut som en Polsk hora :D alla killar tittade och log, och alla tjejer tittade,såg sura ut och drog med sej sin man vidare...haha, de e lika roligt varje gång!!


Later later...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0