ja...vad ska man säga igentligen...

Helgen har inte bjudit på specellt många spännande stunder...eller vad vet jag!
Kom ner till Kristianstad i fredags kväll, och däckade tidigt...lördagen så sov jag nästan hela dagen, med undantag av två timmars shopping...bland alla galna skåningar...dom e inte riktigt kloka! låter kontigt gör dom me! (nej, jag dömmer inte,talar bara om fakta! )
Jag försökte att jobba lite på lördags kvällen men gav upp när alla orden blev en röra...försökte vara social en stund, men de är svårt när man har typ 20 tröjor och tre filtar runt sej och ändå fryser,och inte hör vad någon säger för att man är så upptagen med att frysa och må dåligt!
Idag så åkte jag hem till kalmar igen...va faktiskt riktigt duktig...hög på ipren och c-vitamin, så städade jag hela lägenheten...både dammsög och torkade golven,hade även tvättstugan! så nu efter ett par timmars städande (ja, de e ju synd att säga att de gick i turbofart direkt) ligger och i soffan och funderar på att självdö en stund! känns som att man är värd det!

just de, jag har ju fortfarande inte några planer till nyår...(de är jag i ett nötskal) men en kompis till mig, uppe i norrtälje, ringde och ville att jag skulle komma upp och åka båten med honom, och supa som svin...haha, gamla tider...fan va härligt de skulle vara...risken är ju bara att man blir portad är ifrån sen...:D jaja, vi får se vad som händer...känns dock som att man har suttit i bilen tillräckligt denna veckan (kört ca 150mil sen i måndags)!

hade gött,,,pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0