Jag




Nu undrar ni säkert vem jag är...eller inte men jag tänker dela med mej av den informationen iaf! :)

Mitt namn är Linda, och jag är 23...blir 24 i maj!
Jag har en son som heter Lucas och är 2,5år...honom kommer ni oxå att få följa till viss del, han bor nämligen med sin pappa på vardagarna och hos mej varannan helg.

Jag är djur människa ända ut i fingerspetsarna...och just nu har jag 4 katter...Jag vet...MÅNGA...
Två vuxna (Sessan och Doris) och Två kattungar (chicco och zäta) 4veckor.
Sessan är mamma till Doris och Soris är mamma till chicco och zäta...
Sessan och Doris är Norska skogskatter/Main coon. Bebisarna är hälften raskatt och hälften bonn katter.
Nog om dom!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv...halv galen, ibland skum och väldigt annorlunda!
Men ibland behöver även jag skriva av mej om vad som händer i mitt liv!

Jag kommer att försöka hålla denna bloggen aktiv och om ni undrar något eller vill säga din åsikt, så tveka inte över att kommentera bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0