Helgen

Ja vad ska jag säga...helgen har minst sagt varit händelserik!

På Fredagen så kom Mia in till stan och vi shoppade lite julklappar och käkade pizzabuffé på Italia!
(har man en gång jobbat på Italia så måste man ju stötta grabbarna)
alltid lika gott med pizza, spec, dom som Jacob gör ;)  Söta lilla Jacob! men Gödsels(Göksel) fjäsk kan man ju vara utan!

Lite senare på kvällen, när Mia och jag hade tröttnat på att ligga i soffan och dum glo, så började vi dricka sprit och göra oss
i ordning...vilket ibland kan vara rätt spännande...sprit och avancerad klädpåtagning kan resultera i diverse olyckor :D
Vi åkte in till stan tidigt för att se om de fanns någe roligt folk ute...och visst fanns det de...hamnade i en grupp med killar, gissa vad det hetaste samtalsämnet var????? inte så svårt va...SEX naturligtvis...:D
Vi hade diskutioner om allt i från gorgonsola till att slaska bäver...:D haha, sjuk humor!
Det gick även ganska hett till på dansgolvet med en STOR man...man skulle nästan kunna tro att han va en äkta viking! :)

I det stora hela så tycker jag att kvällen blev lyckad...trots att min säng blev sexuellt utnyttjad :)

På Lördagen så tyckte jag att lilla mankan skulle ut i den stora världen och se lite människor, så efter ganska mycke övertalning så lyckades jag övertyga honom att det var en bra idé...tog dock fram till klockan ett innan han hade tillräckligt hög sprit nivå för att kunna roa sej på riktigt! Kvällen va spännande på flera olika sätt, hörde massa saker om  en vän till mej som fick mej att haja till...gick dock över efter ett par timmar! :) ingen idé att hänga upp sej på massa små saker!

Och i vanlig ordning så blev jag förbannad på Mange och hade stundvis god lust att nita honom...men eftersom att jag är en så otroligt vänlig själ så gjorde jag ju naturligtvis inte de! :D (han hade tur!)
Buss resan hem är nästan ett kapitell för sej, som innehåller allt från slagsmål till tjurig busschaufför...

Ni förstår...detta är en typisk helg när jag är barnledig...alltid något som spårar ur och något som slutar bra!

Idag har jag haft trojan bojan bus här...hon har fått lekt av sej med kissarna, hon verkligen älskar dom små liven....men vem gör inte de!ska försöka ta några bilder på dom och lägga upp här!
Shit va långt detta inlägg blev, men de blir väl så när man inte skriver så ofta...ska försöka komma ihåg att uppdatera oftare...
i Morgon ska jag hämta en bil, som jag ska ha under veckan som jag är i Kristianstad...men jag skriver i morgon kväll igen och uppdaterar om min avancerade matlagningskonst(ska laga julmat)!!
Godnatt och kramizar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0