Dagens upptåg!

Vaknade i morse och kände mig faktiskt ganska bra, inte alls sjuk...underbart!!! jag hatar verkligen att vara sjuk!
Det är ju synd att säga att jag är i toppform men mycke bättre än jag har varit på flera dagar!

Pratade med min kära vän Emma och bestämde att jag skulle hänga på henne på nyår, så de blir inte någe STHLM...orkar inte sitta och köra upp för bara någon dag...är ju ändå 55mil hem till mamma.
Så istället ska vi vara inne i Kalmar...hemma hos Jannica,blir nog trevligt, många av dom har jag inte träffat sen jag slutade skolan!

Idag har jag även varit på systemet...tillsammans med resten av Kalmars invånare kändes de som...fattar inte varför alla ska handla samtidigt som mig! :D eller så är de kanske fler än jag som är grymt dåliga på att planera...hmm, tror hellre på de, än att hela kalmar skulle gå emot mej! :D

Jag va me om en ganska skum sak idag...Jag drömde i natt, att jag skulle få ett meddelande av en vän som skulle fråga om vi skulle träffas ikväll....och mycke riktigt så kom ett sms idag på förmiddagen...haha, kändes rätt lustigt,för när de pep i telefonen visste jag precis vem de va ifrån :)

ne nu ska jag glo på tv...hade bra alla sötisar!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0